Personální systém OKbase

Celofiremní personální systém OKbase je určen personalistům, mzdovým účetním, manažerům a automaticky všem
zaměstnancům. Výhodou je provázanost jednotlivých agend, společná databáze, jednotné ovládání, rozšiřitelnost a
přizpůsobení potřebám zákazníků. 

 

Moduly systému OKbase

  • DOCHÁZKA
    • Plánování nepřítomností
    • Plánování směn
    • Práce na projektech
    • Mobilní klient
    • Docházkové terminály
  • PERSONALISTIKA
    • Organizační schémata
    • Hodnocení
    • Pracovní cesty
    • Vzdělávání
    • Benefity
    • Nábory
  • MZDY
    • Elektronické výplatní lístky
    • Distribuce nákladů
    • Více účtáren
    • Schvalování mzdových složek přes web
  • STRAVOVÁNÍ
    • Burza
    • Mobilní klient
  • SPRÁVA ČIPOVÝCH KARET
    • Personalizační klíče
    • Personalizační profily
    • Hlavní výhody
    • Správa certifikátů
    • Napojení na certifikační autority
    • Profily certifikátů
    • Správa klíčů
    • Archivace klíčů
    • Správa personalizačních klíčů
  • MANAŽERSKÉ INFORMACE
    • Reporty

Proč zvolit OKbase

Jednoduché ovládání

  • Jednoduché, přehledné a intuitivní ovládání.
  • Jednotný přístup do všech modulů na základě plně definovatelných oprávnění.
  • Možnost využít jediného přihlášení (SSO) odvozený z přihlášení k Active Directory

Široká škálovatelnost

  • Díky použitým moderním technologiím lze systém OKbase efektivně provozovat jak na běžném notebooku, tak i ve velké organizaci s několika tisíci zaměstnanci.
  • Všechna data jsou uložena v jedné databázi (žádný interface, žádné duplicitní zadávání). Pro většinu běžných instalací plně postačí bezplatné edice Oracle XE nebo SQL Server Express.

Přístup přes internet a cloud computing

  • Kterýkoliv uživatel může s OKbase pracovat prakticky odkudkoli, prostřednictvím Internetu a to bez potřeby instalace jakéhokoliv programového vybavení.
  • Systém lze provozovat interně v organizaci nebo v cloudu formou poskytování software jako služby.

Bezpečnost systému

  • Oddělení uživatele od instalace a provozu programového vybavení a databázových služeb prostřednictvím vícevrstvé architektury systému.
  • Zabezpečená síťová komunikace prostřednictvím protokolu SSL/TLS.
  • Rozsah oprávnění přihlášeného uživatele lze detailně nastavit na vybrané funkce systému a určenou množinu zaměstnanců.
  • Možnost široce konfigurovatelného auditu událostí.

Rozšiřitelnost systému

  • Funkce OKbase je možné rozšiřovat pomocí volitelných modulů, jejichž funkčnost je uživatelům k dispozici okamžitě po zadání licenčního kódu, bez jakékoli dodatečné instalace.
  • V současnosti je k dispozici sada modulů, pokrývající různé funkce organizací v oblasti komplexního řízení lidských zdrojů (evidence docházky, systemizace, organizační schémata, hodnocení zaměstnanců, elektronické výplatní lístky, evidence návštěv, stravování zaměstnanců, správa čipových karet a další).
  • Skladbu modulů lze konfigurovat a doplňovat podle potřeb zákazníka a dosáhnout tak požadovanou funkčnost při příznivé ceně licencí.

Variabilita a přizpůsobení potřebám uživatelů

  • Nasloucháme a rozumíme potřebám a připomínkám zákazníků a tvoříme OKbase spolu s nimi.
  • Systém je vyvíjen pro rozmanité společnosti tak, aby šel přizpůsobit jejich potřebám. Některá nastavení jsou na úrovni celého systému a mění chování aplikace, jiná jsou navázána na konkrétního uživatele a přinášejí mu větší komfort práce.
  • Důležitou součástí je modul Generátor sestav, pomocí kterého lze snadno vytvářet vlastní sestavy, případně exportovat data do různých formátů (Excel, Word, PDF a dalších).
  • Modul Export/Import dat umožňuje propojit OKbase se stávajícími systémy zákazníků. Naši konzultanti pečlivě navrhnou optimální řešení a přizpůsobí systém podle potřeb a personálních procesů zákazníků.

Trvalý vývoj a soulad s legislativou

  • OKbase je postavena na více, jak 20 letech zkušeností s vývojem a údržbou personálních a mzdových systémů.
  • Veškeré legislativní změny jsou do systému průběžně implementovány a formou aktualizací či nových verzí včas poskytovány zákazníkům. Systém se dynamicky rozvíjí, každá nová verze přináší další vylepšení a rozšíření funkcí.
  • Individuální školení a konzultace: poskytujeme dle požadavků zákazníka.

 Podpora

  • Hot-line: poskytování telefonické nebo e-mailové podpory.
  • Nové verze: uvolňování nových verzí programového vybavení dle legislativních změn. Součástí dodávky každé nové verze je i dokumentace provedených úprav.
  • Individuální školení a konzultace: poskytujeme dle požadavků zákazníka.

Výrobce softwaru

  • title
    OKsystem

    OKsystem je česká softwarová společnost s mezinárodní působností. Naše programy používají desítky tisíc uživatelů v soukromém sektoru i veřejné správě.