O systému HELIOS CRM  

Kvalitní CRM vám umožní poznat, pochopit a předvídat potřeby zákazníků. Analyzuje jejich chování, určuje trendy a je tak nezbytným pomocníkem při dlouhodobém i krátkodobém plánování.

Moduly systému HELIOS CRM

  • CRM pro řízení servisu a služeb
    • Realizace obchodních případů (může být realizována i samostatně s využitím dalších modulů, např.: Řízení projektů, Výroba)
    • Evidence požadavků (dispečink)
    • Členění servisních zásahů
    • Reklamace
    • Pravidelné návštěvy zákazníků
    • Přidělování úkolů pro servisní techniky
    • Plánování pravidelných revizí, kontrol
    • Sledování nákladů na servisní zásahy
    • Vyhodnocení prodejů náhradních dílů a služeb
  • CRM pro řízení marketingu
    • Identifikace potenciálu trhu
    • Tvorba marketingového plánu (od strategie až po jednotlivé úkoly)
    • Plánování, řízení a vyhodnocování marketingových kampaní
    • Získávání, třídění a využívání informací o zákaznících
    • s cílem zvýšit efektivitu péče o ně
    • Sledování marketingových aktivit u zákazníků
    • Sledování prodejnosti produktů dle jednotlivých dimenzí (střediska, regiony, zakázky, zaměstnanci)
  • CRM pro řízení obchodních procesů
    • Sledování obchodních příležitostí
    • Evidence aktivit
    • Plánování obchodních zakázek
    • Vyhodnocování obchodních příležitostí
    • Aktivity obchodníků
    • Rozpracovanost v měsících
    • Úspěšnost příležitostí

V čem vám CRM pomůže?

  • Identifikuje potenciální zákazníky
  • Umožňuje získávat, třídit a využívat informace o zákaznících 
  • Zpřehledňuje komunikaci mezi firmou a klientem
  • Pomáhá zefektivnit marketingové kampaně
  • Pomáhá při řízení obchodních zástupců a partnerů
  • Je provázaný s MS Outlook (e-mail, kalendář), MS Word i Excel

Výrobce softwaru