Informační systémy ABRA Gx.

ABRAOblíbené systémy společnosti ABRA Software jsou dospělým řešením potřeb firmy každé velikosti - aby také ne, Informační systémy ABRA Gx jsou na trhu již více než deset let a její výrobce letos slaví dokonce dvacítku.

Řada ERP ABRA Gx zahrnuje čtyři systémy, odstupňované podle velikosti firmy. Systémy jsou postaveny na podobné technologii a jejich ovládání je zcela shodné. Přechod na vyšší systém je pak otázkou několika kliknutí a běžný uživatel si ho nemusí ani všimnout. Software působí velice uceleným dojmem - ABRA obsahuje kompletní set funkcí all-in-one ERP systému, který umožňuje řízení procesů jakékoliv firmy. Zároveň ABRA disponuje jednotným ovládáním - každá klávesová zkratka dělá ve všech agendách a číselnících úplně to samé. Když spojíte společné ovládání všech modulů a zároveň všech verzí systému, je jasné, že odpadá neustálé hledání, co která funkce dělá - bez ohledu na přechody mezi verzemi nebo rozšiřování funkčnosti se s ABROU stačí naučit pracovat jednou.

Informační systém ABRA podle počtu uživatelů:

Abra dle uživatelů

Moduly a funkce

Pohodlné ovládání by bylo k ničemu, kdyby měl systém málo možností jeho využití. Co vlastně ABRA umí? Kromě klasických funkcí správy účetnictví, majetku, bez kterých si nelze chod ERP systémů ani představit, obsahuje ABRA výbornou výbavu pro řízení výrobních procesů - od samotného výrobního modulu přes důsledné navázání na skladové hospodářství přes kapacitní plánování až k SCM. Samozřejmostí je správa procesů projektu včetně hlídání kapacit lidí i prostředků.

Samostatnou a dlouhou kapitolou by byly moduly Reporty - Informační systém ABRA a Business intelligence - Informační systém ABRA, které nabízejí manažerský vhled na data s možnostmi, které téměř překračují lidskou představivost. Společně s možnostmi automatizace jde o silný nástroj, který při správném nastavení šetří mnoho a mnoho hodin práce, a zároveň nabízí mnoho pro řízení firmy klíčových dat ve správném kontextu.

Kompletní seznam modulů informačního systému ABRA naleznete ZDE.

ERP podle vašich požadavků

S předchozím tématem souvisí možnost nastavit si funkce nebo reporty ABRY přesně k obrazu svému, pomocí plejády nástrojů, které systém nabízí. Je možné snadno upravovat tiskové sestavy, definovat si vlastní formuláře, pomocí skriptovacích nástrojů je přizpůsobovat a propojovat s ostatními agendami, komunikovat s okolím pomocí univerzálního OLE rozhraní nebo jen přímo exportovat třeba účetní data přímo do Excelu. Všechna rozhraní jsou zdokumentována velice podrobně, což jinak bohužel rozhodně není pravidlem.

Verdikt?

Informační systémy řady ABRA jsou výbornou investicí do zefektivnění chodu firmy. Obsahuje vše, co ERP systém obsahovat má a díky své flexibilitě, neustálému vývoji a schopnosti růst se společností se jedná o řešení, které zdaleka nemusí být omezeno klasickým pětiletým cyklem životnosti informačních systémů.